H&M's nieuwe online catalogus kan worden gemixt zoals muziek

Vorig artikel Volgend artikel

De Zweedse multi-national kledingketen H&M is samen gaan werken met Ogilvy & Mather Advertising Shanghai om een nieuwe mobiele ervaring te creëren die fashion en muziek combineert om H&M’s Divided mannen en vrouwen zomerkleding collectie te promoten, inclusief shirts, jurken en schoenen.

H&M's nieuwe online catalogus kan worden gemixt zoals muziek

H&M Loves Music is een ander soort product catalogus. Het is eigenlijk een digitaal platform waar mode en muziek liefhebbers hun eigen gepersonaliseerde tracks en ‘remixes’ kunnen creëren door te zoeken door de nieuwe zomercollectie en hun geselecteerde fashion items toe te voegen aan een muziek-sampler.

Om te beginnen moet je hmlovesmusic.net bezoeken en de QR-code scannen of naar hmlovesmusic.asia op je tablet of smartphone gaan. Elk van de 43 items in de digitale catalogus wordt geleverd met hun eigen sound effect. Om je eigen unieke tune te maken hoef je alleen door de Divided catalogus te gaan en een item uit te zoeken met het geluidseffect dat je wil. Je kunt de items slepen en neerzetten in de muziek mixer om verschillende muziektrack remixes te maken.

Als H&M Loves Music gebruiker kan je je unieke remixes delen op social media sites zoals Weibo, WeChat en Facebook. De muziektrack met de meeste ‘likes’ per week in de Top Mixers 100 Chart krijgt de kans om een hoofdtelefoon set te winnen van SkullCandy.

Het mobiele initiatief loopt in Azië en is al ‘live’ gegaan. H&M en modefans en muziekliefhebbers uit Singapore, Hong Kong, Maleisië en China kunnen hun persoonlijke tracks maken met behulp van hun smartphone door naar het H&M Loves Music digitale platform te gaan. Het initiatief zal voor de komende negen weken lopen. 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies