Doe een virtuele rondleiding door de nieuwe lentecollectie van Sass & Bide

Vorig artikel Volgend artikel

In New York heeft de Fashion Week allerlei opvallende marketing initiatieven voortgebracht. Zo werd er bijvoorbeeld betaald met een tweet voor Marc Jacob's parfum. In Australië startte kledinglabel Sass & Bide de opvallende 360-graden interactieve Freetown campagne waarbij je direct kunt shoppen.

Doe een virtuele rondleiding door de nieuwe lentecollectie van Sass & Bide

In een zonnig warenhuis op de website van Sass & Bide is de surrealistische kledingwinkel te bewonderen. Veertig versies van hetzelfde model staan geposeerd in een grote kamer en laten de nieuwe lentecollectie van 2014 zien.

Je kunt een rondleiding door de panoramafoto's van de nieuwe collectie krijgen door met de muis te slepen en in- of uit te zoomen. Deze beweging is bijna identiek aan de visuele ervaring van in- en uitzoomen met Google Street View.

Fotograaf Terry Gates uit New York maakte de foto's voor de Freetown campagne. De uiteindelijke digitale weergave is het resultaat van veertig verschillende beelden die zorgvuldig aan elkaar zijn geplakt. De campagne is een inspiratiebron voor andere modehuizen om op verrassende manieren een catalogus uit te brengen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies