Bewoners helpen Ben & Jerry's bij het kiezen van een ijssmaak voor hun stad

Vorig artikel Volgend artikel

Als de stad waarin je leeft een ijssmaak zou zijn, welke zou dat dan zijn? In de laatste 'City Churned' campagne van Ben & Jerry's krijgen vijf Amerikaanse steden antwoord op deze brandende vraag. Het beroemde ijsmerk creëert namelijk - samen met de bewoners - specifieke smaken voor de steden New York, Portland, San Francisco, Seattle en Washington D.C.

Bewoners helpen Ben & Jerry's bij het kiezen van een ijssmaak voor hun stad

De bewoners van deze steden kunnen via social media stemmen op ingrediënten voor in de specifieke ijscoupes. Daarnaast gaat een groep marketeers de steden in om verschillende aspecten in een stad om te zetten in stemmen. Zoals in de video's op de site uitgelegd (per stad anders), staat in bijvoorbeeld New York een taxi richting de binnenstad gelijk aan een stem voor vanille en een taxi naar de buitenwijken voor een pepermuntsmaak, terwijl in D.C. naar de kleur van stropdassen gekeken wordt.

Fans kunnen hun ideeën voor namen van de verschillende ijsjes tweeten. De winnende smaakcombinaties zullen voor één dag verkocht worden.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies