Heineken daagt jou uit bier aan 60 plussers te verkopen

Vorig artikel Volgend artikel

Het aantal 60 plussers neemt toe en volgens een rapport van AT Kearney zullen we in de hoog ontwikkelde langen elke vijf jaar, één jaar langer leven. Daarom daagt Heineken jou uit om met nieuwe ideeën te komen over hoe het biermerk de ervaring van bier drinken ook voor deze generatie op de kaart kan zetten.

Heineken daagt jou uit bier aan 60 plussers te verkopen

Ga naar IdeasBrewery.com om de uitdaging aan te gaan en het bier, de verpakking en de service her te ontwikkelen zodat deze beter past in de leefstijl en vraag van de 60+ generatie. Dit kan tot 27 juni 2013. Eind juni worden de 6 kandidaten met de meeste publieksstemmen bekend gemaakt. Zij mogen deelnemen aan de finale, een twee-daagse workshop in Amsterdam waar drie teams de kans krijgen om 10.000 dollar prijs te winnen en te delen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies