Campagne 'rebrands' Abercrombie & Fitch door kleding aan daklozen te geven

Vorig artikel Volgend artikel

Mike Jeffries (Abercrombie & Fitch) heeft bij veel mensen voor irritatie gezorgd nadat hij eerder deze maand in een Business Insider artikel liet weten dat zijn merk weigert kleding te maken voor vrouwen met een maatje meer. Waaronder schrijver Greg Karber uit Los Angeles, die daarom eerder deze week een online campagne startte om een einde maken aan dit ''cool kids'' imago.

Campagne 'rebrands' Abercrombie & Fitch door kleding aan daklozen te geven

Afgelopen maandag postte hij een video op YouTube in een poging het merk te 'rebranden'. Hoe? Door de kleding aan daklozen te doneren. Een video met inmiddels al meer dan 900,000 hits waarin Karber de kijkers aanmoedigt hun A&F kleding of die van vrienden te doneren aan een lokaal daklozencentrum. Film je actie en deel deze op social media onder de hashtag #FitchTheHomeless delen. En help hem met het bereiken van zijn doel: Abercrombie & Fitch "the world's number one brand of homeless apparel."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies