Deel een persoonlijke boodschap via een Ikea matras

Vorig artikel Volgend artikel

Heb jij iets belangrijks te vertellen en wil jij dit op een unieke manier doen? Ikea kan daar misschien bij helpen. In samenwerking met reclamebureau Åkestam Holst en productiemaatschappij B-Reel startte het Zweedse bedrijf ‘Say It With A Bed'. Een campagne waarbij je een persoonlijke boodschap kunt delen via een bed.

Deel een persoonlijke boodschap via een Ikea matras

Lucht je hart niet via een tekst, lied of brief maar via een Ikea matras. De campagne loopt tot en met 26 mei. Op de website kun je jouw persoonlijke boodschap digitaal laten borduren. De jury - bestaande uit vertegenwoordigers van Ikea Zweden - kiest elke week een winnaar, 8 in totaal. De winnaars krijgen het matras thuis zodat zij degene waar de boodschap voor bedoeld is, kunnen verrassen.

IKEA-Say-It-With-A-Bed
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies