Bouwmarkt helpt achterstand wijken met reclameborden die dienen als muur

Vorig artikel Volgend artikel

De Thaise bouwmarkt HomePro bedacht een unieke campagne om de bijwoners van armere wijken een handje te helpen: The Other Side project. Outdoor billboards die niet alleen gebruikt worden om de reclameboodschap te verspreiden, maar ook als muur dienen in de woningen van achtergestelde wijken.

Bouwmarkt helpt achterstand wijken met reclameborden die dienen als muur

Reclame maken via borden langs de weg is populair in Thailand. Wanneer de campagne voorbij is, gebruiken veel mensen uit achtergestelde wijken deze borden om hun huizen te verstevigen. HomePro besloot hier wat mee te gaan doen: Reclameborden met aan de ene kant de gedrukte advertentie en aan de andere kant een leuke achtergrond met bijvoorbeeld een plank, wat kledinghangers of verlichting. Wanneer de campagne voorbij is, kunnen de borden gebruikt worden om de leefsituatie van deze mensen iets te verbeteren.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies