PepsiCo lanceert nieuw drankje met limited edition jurk

Vorig artikel Volgend artikel

Trop50. Een nieuw drankje van PepsiCo. Dit Tropicana-branded drankje heeft 50% minder suiker en 50% minder calorieën dan de normale variant. Volgens de makers het perfecte drankje voor degenen die letten op de hoeveelheid calorieën maar niet willen inleveren op smaak. Gepromoot door de Britse fashion designer Richard Nicolli die speciaal voor dit low-calorie drankje een jurk heeft ontworpen: Stella.

PepsiCo lanceert nieuw drankje met limited edition jurk

Deze one-size zijden jurk kost 651 euro en is exclusief verkrijgbaar bij Atelier-To-Go. Als je de jurk wil hebben moet je snel zijn. Het is een limited edition met slechts 50 exemplaren. Al de opbrengsten van de verkoop van de Stella gaat naar Fashion Targets Breast Cancer.

orangedress_s1_1_
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies