Muziek brengt beleving koffielikeur tot leven

Vorig artikel Volgend artikel

De Tia Maria Room is een internationale initiatief van het 17e eeuwse koffielikeurdrankje om de beleving van het merk naar de doelgroep te brengen. Het concept: voldoende Tia Maria cocktails en livemuziek van een opkomende artiest die aansluit op de doelgroep (30+ vrouwen en mannen). Undercurrent was het podium voor de eerste Nederlandse editie van Tia Maria Room. Zeker in de avond een bijzondere en sfeervolle locatie, opkomend talent Theophilus London was de hoofdact van de avond.

Muziek brengt beleving koffielikeur tot leven

Van een drankmerk met een rijke historie en kenmerkende exotische sexy commercials, verwacht je een toch wel exotisch, elegante en modern jazzy huiskamerconcert. De aankleding van de locatie voldeed volledig aan deze verwachting: sfeervol en stijlvol. Relaxte muziek in de vooravond en een bar waar je verschillende Tia Maria cocktails kon uitproberen. De hoofdact sloot minder goed aan op de verwachting, maar wist wel een stevig optreden neer te zetten, de mensen van hun stoel en de vrouwen op het podium te krijgen.

Tia Maria Room online
De enige manier om op bij de Tia Maria Room aanwezig te zijn is op uitnodiging via de online omgeving. Het concept is volledig doorvertaald naar de website van Tia Maria en social. The Mix met verschillende cocktailrecepten die je tijdens een editie van de Tia Maria Room natuurlijk kunt proberen. The Music met het verhaal van upcoming artiesten en gevestigde namen en natuurlijk informatie over de historie van het merk.

Voor Amsterdam was de Tia Maria Room al te zien in Montreal en Londen, de eerst volgende stop is in Italië en voor 2013 staan er nog verschillende edities gepland in Nederland.

20121222%20Tia%20MariaNvdH
Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies