Telefoongids krijgt een nieuwe naam

Vorig artikel Volgend artikel

De Telefoongids heeft sinds gisteren een nieuwe naam: DTG. Sinds de Telefoongids samenging met de Gouden Gids werd het bedrijf de laatste jaren steeds meer een online onderneming in plaats van een papieruitgeverij. Daar past een nieuwe naam, een nieuw logo en een online strategie bij, die gisteren aan het voltallige persooneel van het bedrijf werd gepresenteerd. 

Telefoongids krijgt een nieuwe naam

DTG verwacht dat binnen nu en drie jaar 80% van alle inkomsten uit online zullen komen. De websites van Telefoongids en Goudengids zullen voorlopig nog wel hun eigen naam houden. Wel hebben beide sites sinds gisteren een facelift naar het nieuwe design gekregen. 

Erik Hoekstra, sinds 17 september 2012 de nieuwe ceo van DTG: “De naamsverandering is een vanzelfsprekend verlengstuk van de online strategie die we als organisatie hebben. DTG past uitstekend bij onze ambitie om uit te groeien tot een organisatie die online marketing services biedt voor ondernemers in Nederland.” De nieuwe merkidentiteit is ontwikkeld door VBAT uit Amsterdam.

Mark van Egmond, strategie directeur van VBAT: “Onze uitdaging was om een nieuwe naam, een nieuw logo en toegepaste huisstijl te ontwikkelen die vertrouwd aanvoelen bij consumenten en klanten van DTG én die tegelijkertijd de nieuwe ambitie van de organisatie onderstrepen.” Zoals eerder aangekondigd lanceert DTG deze week tevens het nieuwe product ‘Alles-in-1 Online’. DTG helpt ondernemers met dit product zich in een keer overal online te presenteren door middel van een website, een mobiele site en een Facebookpagina."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies