'Goal in' streetbattle

Vorig artikel Volgend artikel

Hoe briljant is het wanneer je weet te scoren met Edwin van der Sar in het doel? Wie eerder deze week in Amsterdam rondliep kreeg de kans om dit waar te maken. Moeilijkheidsgraad: Van der Sar stond op een boot in de grachten en kreeg voetbal na voetbal op zich afgevuurd. Up next? Eindhoven, niet met Van der Sar, maar met voetballer Georginio Wijnaldum. De prijs: toeganskaartjes tot de nieuwe Marvel film The Avengers

'Goal in' streetbattle

De campagne 'Goal in' wordt aangejaagd via Twitter en Facebook. Volgers kunnen precies zien waar de volgende uitdaging is en moeten klaar zijn om er op tijd bij te zijn. Een leuke en slimme manier om mensen te activeren. Niet alleen online, maar ook offline. Dat past natuurlijk goed bij een merk als Adidas. Bovendien is het een echte beleving en uitdaging en sluit het goed aan bij de uitstraling van het merk. De ingrediënten: aansprekende sporters, activatie, interactie, docering van content en tips, directe winst voor deelnemers: ervaring en prijs, koppeling tussen online en offline. Kortom een slimme lappendeken van middelen om het merk te laden. 

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.