'Goal in' streetbattle

'Goal in' streetbattle

Hoe briljant is het wanneer je weet te scoren met Edwin van der Sar in het doel? Wie eerder deze week in Amsterdam rondliep kreeg de kans om dit waar te maken. Moeilijkheidsgraad: Van der Sar stond op een boot in de grachten en kreeg voetbal na voetbal op zich afgevuurd. Up next? Eindhoven, niet met Van der Sar, maar met voetballer Georginio Wijnaldum. De prijs: toeganskaartjes tot de nieuwe Marvel film The Avengers

De campagne 'Goal in' wordt aangejaagd via Twitter en Facebook. Volgers kunnen precies zien waar de volgende uitdaging is en moeten klaar zijn om er op tijd bij te zijn. Een leuke en slimme manier om mensen te activeren. Niet alleen online, maar ook offline. Dat past natuurlijk goed bij een merk als Adidas. Bovendien is het een echte beleving en uitdaging en sluit het goed aan bij de uitstraling van het merk. De ingrediënten: aansprekende sporters, activatie, interactie, docering van content en tips, directe winst voor deelnemers: ervaring en prijs, koppeling tussen online en offline. Kortom een slimme lappendeken van middelen om het merk te laden. 

Reageren

  • E-mail adres wordt niet getoond

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.

    * Verplicht veld


Gerelateerde video's

  • Van der sar
  • Adidas Originals House Party - 2009 commercial
  • Adidas Summer 2010 Commercial
  • Freshness hands on the Adidad AR Experience
  • Adidas Star Wars Collection
  • Adidas Death Star Superlaser
  • The Spark
  • Adi Dassler: The history of Adidas

Mooi gevonden

Gespot bij de V&D: Niet van echt te onderscheiden chocometaal!



Laatste reacties


Poll

Hoe vaak verstuur jij een tweet op Twitter?


Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de DCG nieuwsbrief:


Zoeken


Upcoming


Badges

Subscribe with Bloglines Add to Google
RSS Feed

Hosted by Nines