Mannenmerk Axe lanceert productlijn voor vrouwen

Vorig artikel Volgend artikel

Een opmerkelijke zet van mannenmerk Axe: Komend voorjaar ligt er ook een vrouwelijke productvariant in de schappen: Axe Anarchy. Axe is al 25 jaar actief in het mannensegment, het is de eerste keer dat de verzorgingsproductenlijn van Unilever met een vrouwenproduct op de markt komt. Op deze Facebook pagina wordt alvast afgeteld naar de productlancering. 

Mannenmerk Axe lanceert productlijn voor vrouwen

Met de introductie speelt AXE in op de behoefte onder vrouwen aan een geur geïnspireerd op de fysieke aantrekkingskracht tussen mannen en vrouwen. De verwachtingen zijn hooggespannen: “We hebben inmiddels driemaal zoveel orders van retailers ontvangen als bij een gemiddelde productintroductie,” aldus Itai Gross, Brand Manager AXE Nederland. “Sinds het begin van AXE spelen we in op het verleiden van vrouwen. De vraag naar een vrouwenvariant van AXE steeg de afgelopen jaren enorm.

We zien regelmatig dat vrouwen de mannengeur gebruiken. Omdat we altijd op zoek zijn naar vernieuwing deed dit ons besluiten na ruim een kwart eeuw overstag te gaan en de eerste vrouwengeur van AXE op de markt te brengen. Met een groeiend aantal vrouwelijke fans op onze sociale media gaan we vol vertrouwen de uitdaging aan.” 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies