Sampling machine die promoters overbodig maakt

Vorig artikel Volgend artikel

Vlak voor het nieuwe jaar heeft Kraft Foods (van de bij ons bekende merken Lu, Liga en Philadelphia) een toetjesautomaat gelanceerd die gezichten kan herkennen. Klanten in de Amerikaanse steden Chicago en New York kunnen hier gratis een toetje proberen.

De iSample Temptations machine deelt gratis toetjes uit, maar doet dat alleen wanneer het er zeker van is dat het met een volwassen persoon te maken heeft. Dit omdat de toetjes exclusief ontwikkeld zijn voor de smaak en het plezier van volwassenen. De automaat weigert daarom toetjes aan kinderen af te geven, wat kan leiden tot veel teleurgestelde gezichtjes. Wanneer de automaat ontdekt dat een kind een toetje probeert te krijgen gaat er een luid alarm af verzoekt het apparaat het kind weg te lopen.

Het doel van Kraft is met deze machine mensen te verrassen tijdens het winkelen. Een leuke nieuwe manier van sampling dus.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies