HEMA zoekt: HEMA-fans

Vorig artikel Volgend artikel

Ondertussen mag wel duidelijk zijn dat ik een HEMA fan ben. En ik weet dat er vele Nederlanders zijn die dat met mij zijn, we zijn een behoorlijk chauvinistisch volkje als het om merken gaat.

HEMA speelt slim in op haar fans door ze een plekje te geven in de folder. Een website die niet direct probeert iets te verkopen maar waar HEMA klanten kunnen laten zien dat ze van HEMA houden.

HEMA zoekt: HEMA-fans


Aartjan van Erkel schrijft op zijn weblog 'schrijvenvoorinternet.nl' een stukje over de mailing:

Social proof betekent dat mensen veel sneller geneigd zijn iets te doen als ze het concrete bewijs krijgen dat genoeg anderen het ook doen.
Mijn favoriete passages met de social proof-techniek:
- Begin dit jaar is massaal gereageerd…
- Bijna de helft van alle baby’s in ons land draagt een Hema-rompertje.
- …elk jaar 11.200.000 tompouces


Mijn favoriete HEMA product?
De heerlijk geurende en ontspannende douchemousse in de paarse verpakking.

Laat hier jouw foto achter.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies