Ik ben Ben, wie ben jij?

Vorig artikel Volgend artikel

Feestdagen lenen zich uitstekend voor inhaakacties. Korting hier, actie daar. Enige 'maar'; je moet wel eerst iets kopen voordat je er van kunt profiteren. Net als bij al die leuke actiemails wanneer je jarig bent. Klagen over korting? Zeer zeker niet. Telecommer Ben gaat echter een stap verder met 'Ben in aantocht'. 

Ik ben Ben, wie ben jij?

Ben's blauwe Sinterklaas is in aantocht. Iedere dag maakt de Sint via de Facebookpagina bekend dat hij een pakketje is verloren. De eerste 40 mensen die de foto taggen, maken kans op dit cadeautje. Een slimme manier om mensen terug te laten komen naar de site en bovendien een sympathieke actie. 

Niet alleen slim getimed rondom de feestdagen, ook rondom de veranderende prijsstellingen van andere telecommers. Dit is niet bepaald goed ontvangen en is nog steeds niet helemaal geland. Deze vrijgevige actie is natuurlijk een totaal ander verhaal. Een goed middel en goed gepland om opnieuw het podium te pakken. Inmiddels is de Ben Fanpage ruim 5.600 keer geliked en wordt er door meer 800 leden over gesproken en de eerste cadeaus zijn al verdeeld.

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies