Drie nieuwe theesmaken in de winkel dankzij Hyves

Vorig artikel Volgend artikel

Na de succesvolle actie van Zwitsal om een parfum op de markt te brengen via Hyves, heeft ook Pickwick dit gedaan. Dankzij Hyves liggen vanaf 1 november drie smaken in de categorie Delicious Spice in de winkel.

Drie nieuwe theesmaken in de winkel dankzij Hyves

Pickwick vroeg aan de 150 duizend fans wie wilde helpen bij het ontwikkelen van een nieuwe smaak. Er zijn 21 mensen gekozen waaronder 2 mannen, vrouwen zijn toch breder vertegenwoordigd in de theedoelgroep. Met dit panel werden de smaken Chocolate Mint, Caramelised Pear en Smooth Chai bedacht.

De nieuwe theevarianten van Pickwick zijn 100% natuurlijk. Door het toevoegen van kruidige smaken is het toevoegen van suiker overbodig. hierdoor kan deze thee ook voor kinderen een goed alternatief zijn voor frisdrank.

Naast thee ontwikkelde Pickwick ook een speciale cupcake met thee in het beslag, in samenwerking met de patissiers van Lily's cupcakes. Deze limeted edition is de Caramelised Pear Cupcake.

Als echte theeleut zal ik deze theesmaken toch zeker uit proberen, al spreken de smaken mij wat minder aan. Ik vind dit een hele leuke actie om social media te gebruiken voor productinnovatie. Zeker omdat de meeste voedselbedrijven nog wat terughoudend zijn met het gebruik van social media. 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies