Breien voor het goede doel

Vorig artikel Volgend artikel

Breien is hot. Letterlijk en figuurlijk. Hier speelt innocent, het Britse merk dat bekend is door haar 100% natuurlijke smoothies, op in door ook dit jaar de Goedgemutste Breicampagne te houden. Een campagne die in het teken staat van eenzame ouderen die wel wat gezelligheid kunnen gebruiken.

Breien voor het goede doel

Kijk daarom niet vreemd op wanneer je in de maand november een fles innocent uit het schap haalt. Er zit dan namelijk een leuk, warm mutsje op. Van elke verkochte gemutste smoothie gaat 20 cent naar het Nationaal Ouderenfonds. Van de totale opbrengst zullen gezellige kerstdiners voor ouderen georganiseerd worden. Een mooi streven dat al eerder zijn succes getoond heeft. Om voldoende mutsjes klaar te hebben liggen vraagt innocent of iedereen zijn inner brei-gevoel wilt omarmen en aan de slag gaat.

Op de website staat precies uitgelegd hoe het moet. Ook zijn er patronen voor mutsjes te vinden van de Nederlandse ontwerpers Blond Amsterdam, Michael Barnaart van Bergen en Berry Rutjes. Niets dat je meer tegenhoudt, dus hup op zoek naar die breinaalden! Je vindt de flesjes onder andere bij Albert Heijn, Esso, Starbucks, Coffe Company en de wat kleinere koffiebarretjes.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies