20 authentieke merken bezoeken in 5 maanden

Vorig artikel Volgend artikel

Martijn Arets reist de komende vijf maanden door Europa in een Volkswagenbusje. Zijn doel: het verhaal achter sterke merken zoals LEGO, Virgin en Chupa Chups achterhalen. Arets gaf er zelfs zijn baan als communicatie & marketing consultant voor op.

20 authentieke merken bezoeken in 5 maanden

De ervaringen van Arets lees je de komende weken in De Pers. Maar deze brandexpedition is ook te volgen op Twitter, Youtube en het gelijknamige blog. Martijn reist onder andere af naar IKEA en H&M in Zweden, MINI in Duitsland om vervolgens bij Swatch in Zwitserland aan te kloppen en weer op weg te gaan naar Red Bull in Oostenrijk.

Vanochtend is hij vertrokken naar België, waar hij de mensen achter Netlog ontmoet: de Belgische tegenhanger van Hyves of Facebook. Ik ga Martijn de komende weken zeker volgen en ben erg benieuwd naar de verhalen achter deze grote merken.

Fee Naaijkens

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies