THE END: Old Spice stopt succesvolle campagne!

Vorig artikel Volgend artikel

'Well friends, like all great things, this too must end'. Daarmee kondigt Isaiah Mustafa, de acteur uit de Old Spice videos, het einde aan van de succesvolle mediacampagne van het merk. Het is moeilijk te geloven dat we vanaf nu niet meer kunnen genieten van de prachtige torso met slechts een wit handdoekje als aankleding waar het hele internet al lichtelijk verliefd op was. De vraag: ‘is dit een nieuwe stunt en krijgen we straks een comeback?’, zal wel niet alleen bij mij omhoog borrelen. In ieder geval heeft Old Spice zijn punt gemaakt met deze actie. Het Twitter account van Old Spice heeft tienduizenden nieuwe volgers, op YouTube werden de videos honderdduizenden keren gezien en een hoop van die kijkers zullen hetzelfde doen als deze enthousiasteling op YouTube, die stelt ‘I am now buying Old Spice for the rest of my life…’ Zelfs Mashable eindigt zijn nieuwsitem met ‘This is the future of marketing'.

Ellen Tolboom

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies