PR-bureau zoekt online creatief via talent contest

Vorig artikel Volgend artikel

Werkzoekende online superwomen (en mannen) opgelet. Het Amsterdamse Fashion & Lifestyle PR-bureau Unlimited PR zoekt een multimedia editor. En wel door middel van, we zien het steeds vaker, een talent contest. Bedenk een briljant multimediaal concept voor het merk Scholl Footwear en maak kans op de job!

PR-bureau zoekt online creatief via talent contest

Een jury bestaande uit Lilian Custers (eigenaar Unlimited PR) Joost Riemsdijk (Business Developer Scholl) Eveline Kuin (mode & nieuwe media adviseur) en Kim Swagemakers (Chef nieuwe media LINDA., online media consultant en DutchCowgirl) zullen alle concepten beoordelen en de drie beste inzendingen nomineren.

Als je genomineerd bent, mag je op sollicitatiegesprek komen bij Unlimited PR en je campagne toelichten. De winnaar krijgt een parttime contract bij UPR en mag zijn of haar concept samen met Scholl Footwear gaan uitvoeren.

De Contest:

Bedenk een multimediaal concept voor de spring/summer 2010 fashion collection van Scholl waarbij je optimaal gebruik maakt van social media en ondersteun dit visueel. Met dit concept wil Scholl zichzelf op de kaart zetten als specialist in schoenen met houten hak (kleppertjes) en schoenen met kurken zool onder modegevoelige vrouwen en de verkoop van haar schoenen onder deze doelgroep stimuleren. Het draagcomfort van de schoenen en trendgevoeligheid van de collectie verdienen hierbij extra aandacht.

Je kunt tot en met 27 juni meedoen. Je concept kun je mailen naar talenthunt@u-pr.nl. De vorm waarin je je idee presenteert mag je helemaal zelf weten. De ins en outs over de contest kun je vinden op de website van Unlimited PR. Daar lees je ook wat het PR-bureau precies verwacht van een multimedia editor. Let wel even op: Scholl en UPR willen liever niet dat je contact met ze opneemt voor extra info.

Carlijn Vader

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies