Ouderwetse outdoor advertising van Tommy op Leidseplein

Vorig artikel Volgend artikel

Op het Leidseplein in Amsterdam waan je je deze week even in langvervolgen tijden. De jaren 60 om precies te zijn, want Tommy Hilfiger & JCDecaux kleedden het Amsterdamse plein aan met rock 'n roll outdoor reclame en ouderwetse neonverlichting. Het modemerk wil met de campagne benadrukken een nauwe band te hebben met muziek omdat oprichter Tommy Hilfiger naar eigen zeggen 'zonder Rock 'n Roll nooit ontwerper was geworden'.

Ouderwetse outdoor advertising van Tommy op Leidseplein

In aansluiting op de campagne vindt a.s. donderdagavond het Hilfiger Denim live event plaats in Paradiso waar o.a. Matt & Kim, The Drums, Major Lazer, Le Le, Kraak & Smaak en Parra Soundsystem komen optreden. Eerstgenoemde act - die vorig jaar de MTV Breakthrough Video Award wonnen - staan ook model in de nieuwe advertentiecampagne van Tommy Hilfiger.

_DSC4711
DSC_0036
DSC_0225
_DSC4715
Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies