Social Trippin’@London met Turkish Airlines (deel 1)

Vorig artikel Volgend artikel

Het had even wat voeten in aarde, maar uiteindelijk ben ik gisteren toch nog op de valreep aanbeland in Londen. Vandaag woon ik het event Social Trippin’ bij, georganiseerd door Turkish Airlines. Deze maatschappij is hard bezig om zich te profileren. Social Trippin’, in januari al vanuit Berlijn en dit keer @London, maakt deel uit van de nieuwe look van de vliegmaatschappij. Alhoewel Turkish een grote organisatie is, die o.a. voetbalclubs Barcelona en Manchester sponsort, valt er nog een slag te maken voor wat betreft het imago van dit merk. Het wordt half werken/half genieten, want afgezien van diners, vrije tijd in de stad en een aantal sprekers, worden we vanmiddag ook aan het werk gezet met onderstaande opdracht:

“Turkish Airlines has won best airline cuisine of the year by a leading culinary magazine. How would you go about creating an ecosystem in getting this message across.”

Heb jij een paar leuke ideeën die we zeker moeten meenemen, post dan even een reactie.

Tsja, ik heb er zin in.  Het programma begint over ongeveer een uurtje met een aantal social media en reisindustrie specialisten zoals Jonathan MacDonald, Kevin May, Graig Hepburn en Christophe Cauvy. Maar daarover later meer. Wil je bijblijven, dan kan dat via het social trippin account op Twitter.

Social Trippin’@London met Turkish Airlines (deel 1)

Ellen Tolboom

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies