T-Mobile lanceert eigen apps

Vorig artikel Volgend artikel

Vandaag introduceert T-Mobile een eigen mobiele applicatie: De Forum app. Deze app is een uitbreiding van het succesvolle klantenforum. Dit forum bestaat nu iets meer dan een jaar en er zijn al veel klantvragen opgelost en goede suggesties binnengekomen. T-Mobile is natuurlijk een mobiele operator en dus kon een mobiele versie van dit forum niet uitblijven.

T-Mobile lanceert eigen apps

Om dit forum mobiel te maken is er gekozen voor een mobiele app. Op dit moment is deze geschikt voor Android en Blackberry, de iPhone app wacht nog op goedkeuring van apple. Zodra dit gebeurd is zal deze app via de app-store beschikbaar zijn.

Naar klanten luisteren en met ze in contact gaan kan heel waardevol zijn. Niet alleen om service te verlenen maar ook om feedback te ontvangen. T-Mobile roept de klanten op het forum dan ook op om vooral te laten weten wat ze van de mobiele app vinden:
Daarnaast zien we nog voldoende mogelijke verbeteringen. We willen echter ook graag van jullie horen wat jullie er van vinden. Wat mis je, wat moet anders, wat gaat mis, etc
Gebruik ons forum vooral ook om je stem te laten horen mbt deze applicatie. Wij zijn erg benieuwd naar jullie mening.

In dit kader is het ook leuk om te melden dat T-Mobile sinds anderhalve maand ook op Twitter actief is met een drietal kanalen: @tmobile_NL (voor nieuws), @tmobile_shop (voor aanbiedingen) en @tmobile_webcare (voor alle servicevragen).

In het persbericht en op de applicatie-pagina van T-Mobile valt te lezen dat er binnenkort nog meer mobiele applicaties aankomen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies