Have a break, have a Kit Kat Chair

Vorig artikel Volgend artikel

Hoe simpel en effectief outdoor advertising kan zijn, laat het bureau JWT NZ zien met hun uitvinding the Kit Kat Chair. Dé manier om letterlijk en figuurlijk een break te nemen met Kit Kat.

Have a break, have a Kit Kat Chair

De outdoor campagne versterkt de bekende slogan van Kit Kat "Have a break, have a Kit Kat" met behulp van een stoel om letterlijk even tot rust te komen. De stoel dient nog wel in elkaar gezet te worden. Het bouwpakket van de stoel vind je op houten "posters" in de buurt van festivals. De onderdelen van de stoel haal je van de poster af en zet je zonder gereedschap gemakkelijk in elkaar.

Op dit moment kunnen alleen mensen in Australië en Nieuw-Zeeland een break nemen met de Kit Kat Chair. Hopelijk verplaatst de campagne zich naar Europa (en naar de festivals in Nederland), want dit is toch wel een zeer creatieve en sterke manier van outdoor advertising.

Ik vind het een goede en opvallende campagne. De bouwpakketten in postervorm zijn uniek en trekken meteen de aandacht. Daarnaast houd je er iets tastbaars aan over.

Zie hier foto's van festivalgangers die de stoel hebben ontdekt.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies