Win 'On the road' hoofdrol

Vorig artikel Volgend artikel

Honda gaat een grote online campagne lanceren. Auto, fans, film en internet worden gemixt voor het project 'Live Every Litre'. Bij dit project maken mensen uit heel Europa kans op een hoofdrol in een roadmovie met de Honda CR-Z, een nieuwe, sportieve hybride. Je moet je avontuur online kenbaar maken en zoveel mogelijk fans zien te verzamelen. De winnaar gaat in mei op pad.

Win 'On the road' hoofdrol

Potentiële filmsterren die graag willen meedoen aan dit vernieuwende project surfen naar www.liveeverylitre.com (probeer die URL maar eens zelf in te typen...). Via deze website kun je opgeven wat voor reis, uitdaging of route je voor ogen hebt met de CR-Z. Bezoekers kunnen vervolgens stemmen welke verhalen ze het liefst in de film zouden willen zien. Om ervoor te zorgen dat ze genoeg steun krijgen, kunnen deelnemers online ‘campagne voeren’ via diverse social media. Van de Live Every Litre-site kunnen ze widgets downloaden om hun reis te promoten onder vrienden, familie, collega’s en de rest van de online community.

Documentairemaker Claudio Von Planta beslist ten slotte samen met een onafhankelijke jury van bloggers uit heel Europa welke van de favoriete deelnemers uiteindelijk de cast vormen.
De inzendingen voor Honda’s documentaire zijn tot en met 15 maart te uploaden via de website. De opnamen van de film vinden plaats in mei, nog voordat de CR-Z in de verkoop gaat.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies