Kellogg's lasert logo op de cornflakes

Vorig artikel Volgend artikel

Sommige merken gaan erg ver als het om branding gaat. Hoeveel zou het wel niet kosten om al die M'etjes op de M&M's te zetten? Maar het zorgt er in elk geval wel voor dat je weet dat je geen neppers zit te snoepen. Om die zelfde reden gaat nu ook Kellogg's zijn logo op zijn belangrijkste ontbijtproduct zetten: Cornflakes. With - a so called - Laser.

Kellogg's lasert logo op de cornflakes

Volgens een woordvoerder van Kellogg's zijn er de laatste jaren steeds meer imitatie cornflake-merken bijgekomen. Om de consument duidelijk te maken dat de flakes van Kellogg's nog steeds de originele zijn is het belangrijk deze van een logo te voorzien. De 'official stamp of approvement' moet ook duidelijk maken dat Kellogg's geen cornflakes voor andere merken produceert.

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies