Kauwgommerk lanceert actiesite die creatief moet inspireren

Vorig artikel Volgend artikel

De Australische tak van communicatiebureau BBDO dacht dat een productsite wel eens een andere insteek mocht krijgen dan 'alleen het product laten zien' met een prijsvraag of game. Op The 5 Feed voor Wrigley's 5 kauwgom wordt gestreefd naar herhaalbezoek door bezoekers steeds nieuwe creatieve inspiratie te geven.

Kauwgommerk lanceert actiesite die creatief moet inspireren

De site wordt wekelijks geupdate met nieuwe muziek, video, foto's en kunst. Het is de bedoeling dat bezoekers deze zelf gaan remixen en doorposten op de site en alle welbekende sociale netwerken waaronder Facebook, YouTube. Twitter, Flickr en Soundcloud.

Alhoewel het nog een beetje onduidelijk is hoe je dit remixen precies doet vind ik het idee van een regelmatig geupdate merksite die inspiratie moet bieden erg leuk bedacht. Misschien kan de uitvoering nog iets gebruiksvriendelijker en meer mainstream.

5feedbig
Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies