Sultana campagne is lekker Web 2.0

Vorig artikel Volgend artikel

Het kleine broertje van Mr. Oizo zorgt al maandenlang voor hilariteit bij ons thuis op de bank. De lappenpop van Sultana die almaar honger heeft is volgens de laatste commercial nu ein-de-lijk verkrijgbaar (bij 4 verpakkingen sultana en 3,99 bijbetaling weliswaar) en dus snel naar de website.

Sultana campagne is lekker Web 2.0

Daar aangekomen blijkt de campagne van Sultana (eigendom van Verkade) tot mijn grote verrukking een schoolvoorbeeld van optimale commerciële web 2.0-integratie: rechtsonderaan prijkt een groot bord waarop vermeld dat 'Mr. Jummy' al ruim 2500 vrienden heeft op Hyves en counting. 

Gaat je liefde verder dan dat? Ga dan via de site met Mr Jummy op de foto, die overigens ook direct op de Hyves wordt gepost. En een wakkere marketeer bij Verkade moet zich Bert is Evil ook nog hebben herinnerd, want via een speciaal aangemaakte Flickr account mag je Mr Jummy in elke gekke foto shoppen en uploaden naar de site. Moet ik nog noemen dat ook aan de send-a-friend, gratis ringtones en wallpapers gedacht is?

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies