Pak de Polo: Een online reallife show

Vorig artikel Volgend artikel

Achtung maakt haar reputatie als veelvuldig Spin Award winnaar weer waar: In samenwerking met Volkswagen bedachten zij ditmaal de campagne 'Pak de Polo'. Spotjes op TV maakten afgelopen dagen al duidelijk wat de bedoeling was: zie jij de rood/zilveren actie-Polo rijden, houd hem dan aan en neem het stuur over. Degene die deze week het meeste kilometers in de auto maakt wint 'm uiteindelijk.

Pak de Polo: Een online reallife show

Leuker is nog dat alle deelnemers aan de actie op Pakdepolo.nl live te volgen zijn tijdens hun rit. Via GPS wordt op Google Maps ook bijgehouden waar de polo op dit moment rijdt en jij kunt je postcode invullen zodat de Polo komende week ook bij jou door de straat komt rijden. Wanneer hij in de buurt is ontvang je een mail en sms zodat je vast klaar kunt gaan staan om 'm aan te houden.

Naast de bestuurder zit een moderator die er bovendien een aardige real-life soap van weet te maken. Á la Taxi hoort hij de deelnemers uit over hun leven en babbelt een eindje weg. Behalve een on-board camera is de rit ook te volgen via een tweede cam in een auto die achter de polo aanrijdt.

Volgende week vrijdag zullen alle dagwinnaars tegen elkaar strijden om te bepalen wie de auto uiteindelijk wint. Bijzonder creatieve actie!

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies