Jillz takes over Viva.nl

Vorig artikel Volgend artikel

Leonieke schreef hier al over de Jillz-campagne die door reclamebureau Muse voor Heineken is uitgerold om het appelcider drankje Jillz te promoten. Vandaag ging op Viva.nl wel een heel bijzonder onderdeel van deze campagne live. De afgelopen weken kozen de bezoekers van de site welke van de vier barmannen zij het liefst als wallpaper op de site wilden zien.

Jillz takes over Viva.nl

Een positie die normaal gesproken door het (vrouwelijke) covermodel van het vrouwenblad wordt ingenomen. De dames konden kiezen uit vier typische reclame types:CJ " mister risky", Bruce "outdoor lover", "casanova" Santino en Pancho "el romantico".

Verrassend (?) genoeg werd er met een ruime meerderheid van 39% gestemd op de lieflijke doch niet bepaald aantrekkelijke Pancho. En dus lacht Pancho ons vandaag en morgen vriendelijk toe op Viva.nl.

Dat bewijst maar weer eens dat vrouwen 'authenticiteit' verkiezen boven gladde reclamepraatjes. :-)

Sanne Walvisch

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies