Moviewedstrijd voor Madame Tussauds

Vorig artikel Volgend artikel

Interactie is het key-woord van Madame Tussauds. Je kunt er sporten met David Beckham, dineren met George Clooney en zelfs vergaderen met premier Balkenende. Hieromheen lijkt de moviewedstrijd gebouwd.

Op de website moviewedstrijd.nl vind je allereerst al een kortingsbon. De bedoeling is dat je deze gebruikt om naar het museum te gaan en aldaar een filmpje schiet met jouw helden.

Moviewedstrijd voor Madame Tussauds

De trailer vind je hier: http://www.youtube.com/watch?v=3UL87KOe_oo

Marketingbureau Purple Proof heeft de movieactie opgezet, volledig in de glamourstijl die past bij de echte sterren. Bezoekers kunnen de komende weken hun ontmoeting met de sterren vastleggen in een movie en maken dan kans op flinke VIP-prijzen, zoals een overnachting in een suite van een prachtig hotel in Amsterdam, racen in een Porsche en een gouden fles champagne.

De filmpjes die je instuurt worden via youtube op de actiesite geplaatst en beoordeeld door een jury. Belangrijk daarbij zijn creativiteit en interactiviteit. Ook een van de beoordelingspunten in de jurering is het aantal hits op YouTube. Slim natuurlijk, want hiermee wordt ervoor gezorgd dat alle kandidaten zelf kijkers naar YouTube zullen trekken.

De actie klinkt goed doordacht en het actiemateriaal en de prijzen zien er goed verzorgd uit.

Wil je meedoen, doe dat dan voor 31 augustus.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies