'Even the kids like 'em'

'Even the kids like 'em'

De economische crisis (ja daar heb je hem weer) kent veel oorzaken: de VS, overdreven topsalarissen, onverantwoordelijke hypotheekverstrekking en ga zo maar door. Sinds een tijdje wordt de schuld voor de crisis ook gezocht in de adverteerderswereld. Die zou de consument hebben aangezet om dingen te kopen die hij eigenlijk niet nodig heeft. Een tandenborstel met tegendraaiend binnenborsteltje voor een nog schoner resultaat.

Handige fietlampopbergsetjes met nog handiger clickmeeneemsysteem, voor aan je nieuwe airodynamische vouwfiets. Maar ook grote dingen als auto’s, boten en zelfs huizen. Met een lening is het snel ‘gekocht’.

De adverteerders van Rainbow Cookies ('even the kids like 'em'?!) en de Engelse tandartspraktijk hieronder hebben het in ieder geval niet echt begrepen. Zij kunnen hoe dan ook vrijgesproken worden van enige betrokkenheid bij het leed dat de kredietcrisis heet. Ik zou in ieder geval niks van ze kopen (laat staan me bij ze verzekeren).

Dental

 

Reageren

  • E-mail adres wordt niet getoond

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.

    * Verplicht veld


Gerelateerde video's

  • OKGO: Are You Missing Something?
  • How to get a job at a big advertising agency via Google
  • The Last Advertising Agency on Earth
  • McDonalds goes Dutch
  • Cowboys herding Cats
  • Spelen met Chris Zegers
  • Eindeloze racegame voor iPhones
  • Legend - James Dean

Mooi gevonden

Tekening meets real life in bijzondere fotoserie


Dutch Cowgirls TV


Laatste reacties


Poll

Hoe vaak verstuur jij een tweet op Twitter?


Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de DCG nieuwsbrief:


Zoeken


Upcoming


Badges

Subscribe with Bloglines Add to Google
RSS Feed

Hosted by Nines