Uitnodiging van een fijne barman in je bus?

Vorig artikel Volgend artikel

Heineken heeft ook opgelet bij het openstellen van de Hyves API en heeft (een tijdje geleden, op 22 april) een campagne gelanceerd voor het nieuwe "vrouwendrankje" Jillz. Jillz is een soort appelcider en is volgens het persbericht op Jillz.nl "speciaal gemaakt voor vrouwen die niet van de bittere smaak en het (mannelijke) imago van bier houden". Of dit opgaat voor de dames van Nederland of van Dutchcowgirls laat ik hier even in het midden, maar de manier waarop de online campagne is gemaakt, is zeker bijzonder.

Op http://www.jillz.nl kan je een keuze maken uit verschillende bars en, nog belangrijker, uit verschillende barmannen. Voeg tijd en datum toe en je uitnodiging is klaar om verstuurd te worden. Op de site van Jillz kan je vervolgens vrienden toevoegen van Hyves, Hotmail, Yahoo, MSN, AOL of zelf een e-mailadres toevoegen. De vriendinnen die je uitnodigt via de site ontvangen een video met daarin een speciale uitnodiging van de barman die jij voor ze hebt uitgekozen.

Leuke (maar wel overduidelijk door mannen gemaakte) viral van interactieve marketingbureau Muse.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies