Mercedes-Benz is een ladybrand

Vorig artikel Volgend artikel

Auto’s zijn misschien mannengadgets, maar weten we niet allang dat vrouwen beter met geld omgaan en inmiddels ook meer technologiesnufjes aanschaffen (zie o.a. Marketing Management, de essentie van Kotler en Robben)? Autogigant Mercedes-Benz ziet zijn kans schoon en investeert in de ladies:

Mercedes-Benz is een ladybrand

zo staat de bekende ster constant prominent in beeld op de catwalk tijdens de Mercedes-Benz Fashion Week, toch een nogal feminine event, en steunt Mercedese-Benz de Dutch Fashion Foundation. En... naast auto’s verkoopt MB nu ook mooie gadgets, en niet alleen voor mannen. Tot mijn verbazing spotte ik al een mooie jas, een classy tas en stoere (vrouwen-)horloges in hun brochure. Nu maar hopen dat we inderdaad zo verstandig zijn met geld...

MB
Barbara van der Woude

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies