Strand- en Juskuilen graven in de nieuwe CêlaVita campagne

Vorig artikel Volgend artikel

CêlaVita brengt de kuilen naar je toe deze zomer! De kuilen jus in de geprakte aardappelen én de kuilen in het strand. Bak de ballen en jezelf bruin!

Vorige week was er een bericht over hoe Katwijk zichzelf wil gaan profileren; met strandkuilen. Cêlavita haakt erop in om haar nieuwe product Verse Vleesjus te promoten. In Nederland zijn de strandkuilen nooit heel geliefd geweest.

Strand- en Juskuilen graven in de nieuwe CêlaVita campagne

Desondanks ziet Katwijk het helemaal voor zich. Studenten worden ingehuurd om voor badgasten een kuil te graven. De badgasten willen hier voor betalen, zo denkt Wilma van Lent van Citymarketeer Katwijk.

De actie van CêlaVíta bij SuperdeBoer, waarbij consumenten worden uitgedaagd de meest creatieve juskuil te maken en deze in te sturen, past perfect bij het strandkuilenproject van Citymarketing Katwijk. Jacqueline Croon Brand manager Cêlavíta: “Na de massale media aandacht voor initiatief van Citymarketing Katwijk en het feit dat Nederlanders blijkbaar behoefte hebben aan kuilen op het strand, dachten we meteen aan ons nieuwe product. Want hoe was oma’s verse vleesjus nou altijd het lekkerst? Precies, in een kuil.”

Nu hopen dat we niet te dik worden van die vette jus, want dan passen we niet meer in onze bikini's.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies