Verklaar je product de liefde en win een gratis campagne

Vorig artikel Volgend artikel

Hoera voor de leuke initiatieven tégen de recessie. Berichtten we eerder al over een communicatiebureau dat speciale recessietarieven invoerde, nu heeft ook communicatiebureau Don't Tell Mum een leuk idee bedacht: Op www.IloveRecession.com kunnen Marketing- en Productmanagers publiekelijk de liefde voor hun merk betuigen, en een gratis campagneconcept winnen.

Verklaar je product de liefde en win een gratis campagne

Volgens DTM partner Marloes Nabben is het volslagen onzin om nu bij de pakken neer te gaan zitten 'Want de recessie biedt juist mogelijkheden. Juist nu gaat het om de creatieve geesten die binnen de beperkte ruimte hun doel weten te bereiken. Want uiteindelijk zijn het de ideeën die het verschil maken, en niet het geld'.

Op www.iloverecession.com daagt don’t tell mum opdrachtgevers dus uit om de liefde te verklaren aan hun product. Wie een sterk verhaal over de schoonheid, waarde en uitstraling van zijn product verzint, en vertelt wat het nodig heeft om in deze tijd nog gezien te worden krijgt van Don't tell Mum gratis advies, conceptontwikkeling en uitvoering van een marketingcampagne. Als je bij de beste drie zit tenminste.
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies