Getuppah! And watch out George Clooney

Vorig artikel Volgend artikel

De populairste jongen van de klas gaf je een knipoog op het eindfeest in juni en daarmee moest je het dan weer doen tot september. Maar de populairste jongen van de klas was niet degene die je aan het lachen maakte, je troostte en erbij was op ‘de belangrijke momenten.’ Dat was je maatje, het ‘broertje’, waar je nooit, maar dan ook nooit, iets mee zou beginnen. Dacht je...

Getuppah! And watch out George Clooney

Jamel Debbouze, een populaire Franse komiek van Marokkaanse komaf, is het broertje. Hij speelt in de voor NESCAFÉ Dolce Gusto ontwikkelde sketches die knipogen naar de ‘Nespresso. What else?’-campagne van gezamenlijk moederbedrijf Nestlé. Mooi voorbeeld van ‘branded content.’ Concept: George Clooney legt het af tegen het Nespresso-apparaat, maar behoudt zijn mannelijke trots, zijn statuur als sexy acteur. Jamel stuntelt, morst en stamelt, maar wint daarmee wel je hart. Met absolute stip op 1 staat voor mij deze episode waarin hij in zijn draaiende boardroom-stoel een designerkopje espresso drinkt, nonchalant met je flirt, en oeps... Zwarte Dolce Gusto koffie op zijn hagelwitte shirt.

Het Franse bureau van NESCAFÉ heeft het nog niet zo gek bekeken. De knipoog van Clooney doet ons smelten, maar toch... Hoevelen van ons eindigden godzijdank niet met het ‘broertje’?

 

Barbara van der Woude

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies